Första skoldagen.

Vet inte varför men blandade känslor idag i skolan, i ena stunden hata jag den och ville bara hem i den andra skratta vi och hade hur kul som helst. jaja, idag va jag hos skolsyster, fick tid hos doktorn imorgon. Hoppas det inte är allvarligt :/ Det e ju friluftsdag imon vill ju inte missa paddlingen så får skjuts ut imorgon efter doktorn ;D Men snart bär det av till stallet, ska på skötar och virus möte. :) Vi får hoppas på ändring! Orkar inte va kvar där annars. Vill bara tacka min bästa vän som alltid finss där kan liksom inte förklara hur mkt du betyder för mig och hur mkt jag älskar dig. Du är bäst, kmr aldrig att lämna dig. Du och jag livet ut.

Varje steg jag tar bort från dig är ett steg från det jag älskar mest på hela jorden.

dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0