Jag har världens bästa vän.

Jag är nog den lyckligaste i världen egentligen. Jag har världens bästa vän och det är jag så jäkla stolt över. Varje gång vi går ifrån varandra är det jobbigt, varje gång vi vet att vi inte kommer ses på ett tag. Tur att jag har dig Vici. Du är mitt liv och ingen kommer någonsin att nå upp till din nivå för du är BÄST det går inte att bli bättre. Älskar dig mest av allt. Förlåt alla om jag tjatar att jag älskar dig så mycket men jag menar det verkligen och vill inte att du ska glömma det.
Marknaden idag :) För att komma på andra tankar.. Fan va kul det va! :D Kan inte hålla mig förskratt när man är med amanda och vici i virvelvinden asså ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0