från hjärtat

Liiite härlig dag vi hade i måndags eller?!? :D Det vart nossen typ halva dagen eftersom att det var sån extrem värme och härlig sol :) Vi fick en hel del underbara bilder :) och några måsar som var duktiga modeller! Fler bilder finns på facebook :) VIKTIGT att jag fick MVG på min krönika och VG i fysik nationella, rätt awesome om jag får säga det själv, men jag lade ner massa tid på krönikan också. Jobbet avlönar sig :) Måååste ha höjt mig till ett VG i svenska tycker jag .. annars är det nåt fel på mig ^^ Usch i mändags hade vi två muntliga näp med, matten gick åt helvete men engelskan är jag nöjd med :) nu har jag räknat klart det som jag inte gjort i matten och sitter och bara chillar, för en gångs skull! Vaknade med lite ont i halsen så springer inte förrän jag är helt bra igen, vill verkligen verkligen inte riskera att bli sjuk! ^^
Pöss ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0