går vidare


hemma!
efter en helt underbar vecka som prao på öknehult :) har aldrig skrattat så mkt, herregud borde kunna leva i all evighet :)
kändes otroligt sorgligt att lämna allt igår.. men vi kommer ju tbx snart igen :) saknar mina pållar och alla höns :( speciellt missbildade arne med en sne näbb xD blivit ninjasparkad av en höna ;> plockat ägg :D ridit ut barbacka, och all snö va typ borta så de va awesome :D har även hoppat terrängbanan med mulle, stolt chey ;> tack bästa vän, för att du är du<3 ja så när jag kom hem igår va jag minst sagt skitig xD högtryckstvätt på dirr! mammas födelsedag med :) grattis! Skönt att skolan börjar på måndag, har faktiskt saknat alla :D
ahhaha måste även nämna att den 1:a april lyckades vi lura en viss person,  EGD JOCKKIII :D

Kommentarer
Postat av: Jockii!

Haha fyfan jag trodde verkligen på det :( ni gjorde mig orolig!! Ska hämnas ;D

2011-04-03 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0