Påååsklov


Här har ni en häärlig blid från den årliga fotodagen med Tilda! Tiara gumman som inte står på ryttargården längre, hon springer i allra bäästa öknehult! Saknar henne men hoppas att jag får se henne snart igen! :) PÅÅSKLOV, kan det bli härligare?! Termometern har stått på minst 20 grader hela lovet hitills, det får gärna fortsätta så för mig! :) Bara det inte regnar i Göteborg på valborg blir jag glad, GÄÄRNA SOL DÄR MED DÅ! :D Aja iaf, har saker framför mig hela looovet :)
Måndag: Virusdag som inte vart så seriös om man säger så. Mest schteeek! :)
Tisdag: Stallfritids med 11 barn! :)
Onsdag: Riida :D
Torsdag: Riiida :D
Fredag: Källängen och kubb elr brännboll med nära o käära :3
Lördag: VALBORG OCH LISEBERG! KOMMER BLI FKN AWESOME!!
Söndag: Upp o hoppa och leda heeestar i källängen :)
Det vart mitt lov de :3 Jag som ville till Öknehult med.. Men aja de får vi la klämma in nån heög innan sommarn tkr jag :)
Vill bara tacka alla min underbara vänner för ni är bääääst!
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0