lever livet för att de är för kort för att slösa bort

heeeeej!
Första dagen på andra veckan idag, kändes helt ok att sluta halv ett! Har tänkt att jag ska bli lite aktiv med bloggandet oså men jag hatar min header och jag vet inte hur man byter osv.. IALLAFALL klassen känns braaoo och jag trivs! De är najs, dock kan man sakna 9D vissa stunder men aja allt bra varar inte förevigt :) I helgen hade jag knatteridning och kickoff i stallet, de gick super! Hade nog roligare än vad ungarna hade :D

Förövrigt saknar jag mitt öknehult <3 sommaren va sååå BÄST!

Kommentarer
Postat av: johanna

Saknar sommaren mest! Öknesommarn 2011 - bästa sommarn! <3

2011-08-29 @ 17:40:53
URL: http://deloco.blogg.se/
Postat av: jossa (en av de tre knäppa från läger två :p)

Åhh va kul att du har en blogg! Saknar både dig och tilda massor!:)

2011-08-29 @ 21:10:46
Postat av: sofiajahhahh

Johanna: JAG MED!!! bästaste av allt <3<3

jossa: hii tur att nån läser den (a) saknar er massa med! <3

2011-08-30 @ 09:20:41
URL: http://sofiaelisabethbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0