Min öknehultsommar


Min underbara sommar på världens bästaste plats!
Läger 2 var en helt underbar vecka med underbart öknefolk, bara chill och rida! <3 Och jag fick min älskade Petra <33
Läger 3 jobbade vi i köket, jag hade Isak, Mulle och Lilla Gubben som mina hestar :) de var hur mysigt som helst fast lite långtråkigt i köket, stallet var mkt roligare :)
Läger 5 jobbade jag och resten av the vimmerby gang i stallet, de var slitigt men hur underbart som helst! Helt klart mysigaste lägret!! Jag hade min Lilla Gubben att rida på, han har utvecklats så, min lilla hest <3
I mellandagarna red jag på min prince :') Fick åde rida lite dressyr, hoppade och simmade med honom, har saknat honom så men imorgon drar jag och hämtar hem honom! :D
Livet är gött och jag är så otroligt tacksam att jag får va hur mkt jag vill på världens paradis <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0