My birthday!

yey! idag är jag sexton år gammal, shiiiiit :D om två år är jag arton år, kan göra VAD SOM HELST! Galet! :D Igår hade jag ett litet födelsekalas (a) för mina underbara vänner :) fick massa gulliga presenter, men de bästa va att så många kom! :) Vart väldigt glad över Fridas och Linnéas present, hyra min Prince en hel helg! :'D Idag har jag spenderat dagen ute i solen (y) och med musik i väntan på födelsedagsfirande! :> Hoppas dom överraskar mig med någon galen present! JAG ÄLSKAR OVÄNTADE PRESENTER :D När jag vaknade fick jag Desperate Housewives säsong 6! Snacka om lycka! :D Har kollat om på säsong 1-5 typ 10 gånger så jag behöver lite nytt :D Med posten kom ett brev från farmor och farfar och en present från kusinerna! Tänkte slänga upp ett inlägg med bilder på allt jag fått nån dag :) och så måste de ju komma ett inlägg om allt inför skolan! Men ha en underbar dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

2011-09-01 @ 19:37:58
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/
Postat av: fanny

du och prins är grymt söta tillsamans! pussa honom från mig :)

2011-09-01 @ 19:38:20
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0