endless summer

linköping i fredags va naaajs :D shoppa massa nytt och såg nåra bra artister live, ulrik och jay smith va beeest :) hann inte se tove :( men de va en lyckad dag! skulle ju lägga upp bilder på mina födelsedagspresenter! så här kommer dom!

Desperate Housewives, säsong 6, <3<3 ÄLSKA!

Här ligger CONVERSE, BLÅA :D YEAH! presentkort, pengar, foto på prince :D och smycken, nagellack, godis :D

Och de bästa av allt, en hel helg med den BÄSTA <3

Tack för en fin födelsedag!

Idag har jag vart i stallet på tävling och hjälpt till, de gick fort och nu har jag precis beställt en longboard som jag ska börja åka runt me :D liiiite kul de kommer bli, ska bli proffs nu! Bästa ven har köpt en me :D
Imorgon börjar skolan vilket är både tråkigt och sjuuukt kul :D nya klasskompisar (inget slår 9d) men ändå, nya lärare, ny miljö :D TACK ALLA FÖR DENNA SOMMAR, DEN HAR VART GRYM!
nu som avslut kommer min älskling

sjuuuuuuukt snygg jag vet :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0