Min bästa vän (dag 7)

min allra bästa vän heter Victoria Eidergren (eneidergen.blogspot.se) och är världens bästa, jag är så otroligt lycklig över att jag är jag och att jag har dig. Sån här vänskap hittar man inte ofta, en gång i livet, vissa hittar aldrig riktig vänskap. Ibland kan vi bara börja gapskratta rätt ut och göra de i flera minuter, jag håller liksom inte koll på världen omkring, vi ha alltid så himla kul tillsammans. Vi har inte ens känt varann i tre år, men ändå känner jag dig som min syster, nej, ännu mer, som en del av mig. Vi är så olika men ändå så lika, vi liksom ersätter de den andra inte har :D vet inte vad jag skulle va utan dig, vet inte vad jag skulle va utan våra skratt, utan våra tårar, utan våra skuggteatrar, utan våra discon, utan våra skämt, utan våra söndagspromenader, utan våra mattelektioner me peppa, jag kan fortsätta tills jorden sprängs! Vi har gjort så oerhört mkt tillsammans och de är så himla konstigt att man aldrig tröttnar, för de gör jag inte, jag tröttnar aldrig på dig! Vi kan ha våra bra o dåliga stunder men innerst inne vet jag alltid att oavsett VAD som händer kommer jag aldrig lämna dig och jag vet att du aldrig lämnar mig, de är liksom vi, vi va menade att va bästa vänner! :D
JAG ÄLSKAR DIG MEST BRUTTAN!

Kommentarer
Postat av: victoria

.com skare va :D



AW ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN!! <3

2011-02-15 @ 15:40:14
URL: http://eneidergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0