min familj (dag 4)

familjen.
vad skulle man göra utan dom egentligen? de är dom som skyddar dig, älskar dig och tar hand om dig, tänk dagen då man står ensam kvar, då ska jag bli som mina föräldrar, jag ser upp till dom, mamma & pappa ni är bäst!
Alltid när jag känner mig ensam och ledsen så sitter jag i eran famn och bara gråter, känner mig så trygg där, ibland vet man inte hur länge man suttit där, en minut, en timme? jag vill iallafall bara berätta att jag älskar er.
Min mamma heter Eva ^^ hon har epilepsi, det är inte så kul, faktiskt läskigt ibland, klarar inte se när hon får anfall.
Pappa heter Leif :) han älskar djur och att städa x) han överdriver alltid, haha :D
Sen har man ju lillasyrran också, :)
ojojoj va ointressant för er att läsa menmen ^^
ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va med o tävla på "veckans blogg" på min blogg :)

2011-02-07 @ 15:55:54
URL: http://fillansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0