sportlov! :D

en wonderful början på sportlovet igår! Ökne med Melinda, Hanna, Vici :D de va asbuskul! Vi började med att rida Vici och jag på Allan och Bossman (vi kunde inte rida hästarna alla samtidigt för då skulle Timur bli galen om han va ensam) vi red ut och lite på trespåren, grymt mysigt och massa fina bilder på fejjan! Sen red Melinda och Hanna på Coba och Mulle, samma plats oså, jätteduktiga :) Sen vart de massa chill oså :) slutet va nog ändå bäst, elr va säger ni brudar? ;) haha ^^
Idag gick jag upp till stallet tidigt imorse, oj va kallt de va :o Jag VILL HA SOMMAR! Men ingen lyssnar.. :( Tog hand om massa ungar tillsammans me besta ven :D haha ganska kul på stallfritids faktiskt :D Nu är jag så sjukt trött och förvånad över att jag orkat skriva så mkt :D
Nu ska jag snart börja packa för imorgon drar jag och besta ven till götet för en resa som varar resten av lovet, kommer bli gaaaaaaaanska grymt kände jag nu, BILDER KOMMER! :D
Ha de gött, :*





Jag och Bossman, Vici och Allan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0