WOW :*

oj vilket liv jag har x)) så jekla mkt att göra och massa som händer, hinner inte riktigt med! :o men igår va de 2 år sen morfar dog, saknar honom så mycket <3 idag gjorde jag hemkunskapsprovet, de gick supeer!! :D skönt att va klar me de innan lovet nu :) OJ VAD FORT TIDEN GÅR! Hittade massa gamla klasskompisar på fejjan, bland annat Sofia Rosell, min bästa vän när jag va liten, haha vi är så lika, båda håller på me hästar och typ allt :D när vi va små berättade hennes pappa för oss att i snäckor kan man höra havets brus, då viskade vi in i varsin snäcka att vi alltid skulle va kompisar och när vi va ifrån varann skulle vi lyssna i snäckan, aww så gulligt :D och en gammal kille jag var kär i, han är jätteful nu hahha :P aja ha de gött och ett bäst lov nu! pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0