last terminen

nu har vi påbörjat sista terminen i grundskolan, känn både bra och dåligt :/ vill ju inte lämna världens bäästa klass <3 men de är sånt man får tåla, det är livet. Idag i skolan räkna jag och vici tre sidor matte på typ en halvtimme :O vi va asgrymma! :D gjorde ett gammalt nationellt prov me :S gick sådär, oherre hur ska jag klara detta med alla prov?! :s :o aja de fixar sig nog ;) sen ska jag upp me linnéa till stallet på lektion :D hoppas på finaste tiara! <3 måste säga att jag inte kan va skötare längre me.. :( jobbigt! FÖRÖVRIGT VILL JAG SÄGA ATT JAG LÄNGTAR SOM FASEEENNN TILL NÄSTA UNGDOMSNATT! :D:D:D:D:D TAGGGA! och så vill jag ha en onepiece me :/ får se! men jag SKA ha en :D
pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0