LiNkÖpInG!

Imorgon drar jag till Linköping med hela nian då :D gaaaaaaaanska gött! Ganska dryg dag i skolan förutom lunchrasten när vi lekte hundar och hästar och alla trodde vi va sjuka i huvet, men efter en sån dag som igår så blir man lite trött när all överenergi är borta! ;) Igår kan ha vart den roligaste dagen i hela min skoltid asså xD hahahhaha x) KUL ATT JAG OCH VICI ska ha hand om roliga skämt i skoltidningen! :D :D :D jag menar de går liksom inte att toppa! :D
Mamma har fixat biljetterna till Gbg horeshow, så i februari kör vi bästa vän!
Och btw imorgon gifter jag och min man mig i linköping :* hahah vi är för gulliga!
Ne nu orkar jag inte skriva mer men HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0