Min dag (dag 2)

Idag vart det stallet, ridskolecup! 
Började med att gå upp sju på en söndag -.- Åkte med linnéa upp, :D sen tog vi in hestarna, gjorde fint och sen kom resten av folket! ;) Vi åt frukost, sen startade dressyren. Från vårt lag startade Tilda & Miramis och Erika & Beea :) Båda va jätteduktiga! Hoppningen gick också bra för oss, där startade Emma & Peppe och Frida & Nisse (de kom tvåa) :D Sen bestod resten av oss som hejarklack! Visst, vi kom sist men vem bryr sig? Vi har iaf roligast och har kul tillsammans, haha så härligt att vi skriker högst av alla! :') Härlig känsla att bara släppa allt och springa varv efter varv i ridhuset, LYCKA stavas de <3 älskar mina tjejjor :* Alla va grymt duktiga och kämpade på bra! Nu ligger jag i min säng och skriver detta, ska nog va en stund med bästa vän sen om hon blir klar med biologin nån gång -.- ^^ aja ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0