room-makeover!

sådärja! Nu har några gamla lp-skivor hängts upp på väggarna, snart åker en elgitarr upp me :D älska min nya stil! Igår vart de gamla stallbrudarna hos nea :> trevligt, trevligt! Ridskolecup snart! OJOJOJ va vi ska låte då hörreni :D Snart får vi besök av adriennes familj, middag här :) Har typ skrivit på ökneansökan me ^^ men kommer inte på nåt o skriva typ! :o känner mig iaf grymt taggad till sommaren! :DDDDD kollade massa saker idag, vill ju ha en onepiece men dom kostar ju som fasen :o kolla på skullhead hörlurar me *dregel* vill ha! Och linköpning på torsdag me klassen och fem timmar fri tid där är inte heller så speciellt kul för min plånbok ;) Jag och vici som ville på HÅKAN i februari ju! :o jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig -G-RYM låt elle? :o OHJA! <3 och bara 165 dagar kvar till ÖKNEHULT OMG vad jag lÄÄÄÄnnnGGGGtttAAARRR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0