sunny side up!

TJOLAHOPPSANSA!'
idag har de vart en chill dag, sov till elva, frukost ett sen städa och så har jag stickat på halsduken min med :D resten av tiden har jag tillbringat vid datorn och fejjan ^^ laddat ner massa ny musik me (y) så imorogn blir de matte med duuunk! JAG VILL HA ROSA SKULLCANDY!!! så jääääävla SNYGGA SÅ JAG DÖÖÖÖÖR! jag vill ha så mycket men har råd me så liite ^^ x) min önskelista (a :
ONEPIECE
SKULLCANDY HÖRLURAR
MOBIL
PENGAR TILL LÄGRET
KLÄDER
KLÄDER
MER KLÄDER
thihihi :D
fotat lite för mig själv idag me men bilderna dyker väl upp nån dag :) nu ska jag se solsidan för första gången i mitt liv har jag tänkt eftersom typ alla andra själar på jorden tycker den är så himla bra :o :D
pöss pöss imorn börjar skooolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0