SORT OF SECOND HAND


följde med mamma till förrådet för att leta fram lite gamla kläder att göra om :D dels kul att hitta udda saker som ingen annan har sen är det ju också bra för vår miljö :) jag hittade:
-den vita blusen
-en väst (kan va cool med typ ett vitt linne)
-en väska, den längst upp till vänster
-ett par levi's jeans som jag klippte av, dom vart heeeeeeelt gal1 fina!
-ett par jeans till som vart shorts :D
-en långklänning, bild kommer nån gång ^^
-en avslutningsmiddag klänning (får ni se när den är klar) :D
supernöjd över mina "fynd" :D

gillar ni när jag bloggar om kläder? KOMMENTERA!! :D ge bloggtips!

förövrigt va de tävling idag, de gick ganska fort ^^ imorgon ska jag bada och sen öva inför onsdag med johan och bestis :)
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0