SPEXFOTO


Jag på spexfotot! och bästa brevid som spöke (fantasin hon har 8)) Hemma från en heeeeeelt amazing weekend i öknehult<3 fan vad jag älskar stället! Jag kan inte beskriva med ord hur mkt det betyder för mig att vi får vara där, jag är världens lyckligaste!!
Övade till skolavslutningen idag med, får se hur det går ;) nemen de ska nog funka fint!:)
Börjar förmodligen sommarjobba på fredag o.o shit vad fort de gått :o
har sjukt mkt nu and i love it :D
onsdag: matteprov, tjejkväll :D
torsdag: övning i kyrkan, änglamiddag, avslutning i stallet :(
fredag: ceos, sen förmodligen jobba :D
lördag: tävling
söndag: tävling
måndag: 5-kamp, klasskväll
tisdag: ledig, avslutningsmiddag (sorgligt)
onsdag: SKOLAVSLUTNINGEN!!!!!!!! :''DD fast sorgligt som fan, asså 9d, ni är sååå häääär jääävla bäääst!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0