rostig kärlek



Fyfaaan så snygga! bild från ungdomsnatten som jag inte ens kommer ihåg att den togs x) och nej vi drack inte ^^ aja livet krånglar lite nu, men de löser sig väl precis som allt annat. Vill tacka mina underbara vänner som alltid finns där för mig!

Usch, tänker på Japan, fy vad synd de är om dom, tkr alla kan visa lite respekt genom att inte skämta om de. Det är faktiskt hemskt att naturen kan orsaka sånna skador. Och alla människor som bor på gator och alla ägodelar är bortspolade. Hoppas detta fixar sig och att de kan rädda så många som möjligt. Kanske är detta ett tecken på att vi måste samarbeta och tänka på varann i världen? Skänker iaf min tanke till alla de som gått bort, och som fortfarande kämpar som hjältar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0