sommartider



ser ni denna vackra bild på mig och amanda? från allsången i storebro i somras, guuud va kul de va! :D han vinka till oss, jag rörde honom OCH jag fick en slängkyss! :D ser ni våra bruna ben? ^^ JAG vill SOLAAAAA!

Idag vakna jag halv nio och hade hostat hela jävla natten -.- så de blev inget ökne, ska fokusera på att bli frisk :) men iaf jag började dagen med storbak :D kände mig som värsta hemmafrun och btw jag älskar att va uppe själv :D syltgrottorna misslyckades x) men havrebollarna (typ chokladbollar) överlevde och finns nu ätbara i kylskåpet :D jag "pimpade" mina byxor i torsdags med, vart assnygga shorts, idag har jag gjort om en ful blus till en sött linne :D JAG ÄLSKAR gamla kläder som man kan göra om, de blir så mkt mer personligt då :) jag har också hunnit med att städa mitt rum och träna till spanska provet på tisdag som jag måste lyckas me (hoppas ju på att gå ut me ett mvg i språk) :) resten av kvällen spenderas hemma vid melodifestivalen som jag hatar men ändå mååste se på! :) god middag väntar nu :3
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0