tjolahopp :)


hejsan i stugan!
nu va de länge sen jag blogga tkr jag! massa som hänt! :o :) vart öknehult hela helgen med bäästa vän, massa skoj och massa jobb. Vi ska ju praoa där vecka 13, så vi hade typ jobbintervjuv och så träffade vi Mia hon som ska ta över Ingegerds plats :) tjejkväll med mirka med typ :> häärligt! Lars har opererat sig idag, hoppas allt gick bra! Inget ökne utan kapten hansson <3 Känns bra att hjälpa dom nu när de har så mkt att göra och när hansson inte är riktigt bra, man känner att man verkligen gör nytta! Sen är det ju kul med! :) Längtar tills i helgen :D
 Idag började temaveckan :) hälsovecka :> inleddes med trevlig frukost (känner mig väldigt vuxen nu) :P haha, nemen en awesome dag var de  med boxning i slutet :) riktigt jobbigt! Skulle va askul att gå på de om man hade tid :) Sen efter allt detta me hälsa va jag värsta pepp så tog mig en liten springtur sen :> duktigt av mig (A) Biologin klar med, awesomeness! :)
pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0