healthy yeah!

igår bestämde jag mig för att börja bli nyttig, det höll 3-4 timmar? men nu är jag igång på riktigt, om man är nöjd med sig själv blir man gladare och mår bättre i psyket med!! :) när mi röst är helt återställd börjar vi med hårdträning igen. Igår var jag på träning inför matchen mot vimar nästa onsdag! Känns mycket bättre iår och jag ska spela back! :) niceee! biologiprovet idag gick ganska bra och vi fick tbx vårt matte näp, gick inte bra men aja de ska inte få dra ner mig, för de är 9 skoldagar kvar och snart sommar! :D JAG FICK KOMMUNALT SOMMARJOBB MED :D :D På ryttis, göttmos!
ha de bäst! :*

här kommer en bild på några av mina grymma vänner! <3
för ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0