here without you

inte bloggat since ever!
sådär nu börjar skolavslutningen äntligen närma sig! IHHH :D fast sjukt mycket har det vart i skolan, och sjukt mycket mer ska det bli. Men aja har iaf världens bääästa klass och nästa vecka drar vi på klassresa, känner på mig att den kommer bli sjukt bra! :) Har fått bekräftat att jag ska jobba under läger 3 och 5 på ökne, sjukt kul! :D kommer bli bäääästa sommaren! :) LÄNGTAR!! Va även i ökne nu i helgen, de va lovely som alltid. Det hade kommit 4 nya polack hästar:
Lotara: storhäst, sjukt söt, trevlig att rida och jag är helt kär i henne :D
Kora: Biffen :D typ rolig att rida men inte min typ av häst :) söt också :)
Lilla gubben: Typ döpt honom! *stolt* :D en sjukt fin häst, dock lite skygg och sjukt stark. Skulle suttit på honom men de blev inte så för han va typ lite uppstissig oså.
Pysen: Melinda kom på namnet, söt liten skit som är sjukt vacker :)
Sååå! Nu ska jag sluta prata häästar! ^^
Men iaf, nu är det bestämt att jag och vici ska sjunga på avslutningen, med johan på gitarr, GRYMT!
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0