efter regn kommer solsken

just nu regnar de bare hela tiden, sommaren är över och nu är det höst :( jag skulle så gärna vilja ha längre sommar :/ och just nu är allt jag vill ha öknehult, saknar så himla mycket, en månad idag sen vi var där.. Klarar mig inte utan stället! De är så jävla bäääst! Idag har vi vart på möte i stallet, såg även tildas mazda, fin polski :D
och nu är jag mulleskötare på besta hesten :')
kan inte beskriva med ord för er hur mycket jag älskar min prince, han betyder så himla mycket för mig och jag skulle aldrig klara mig utan honom. Han gör min dag, min vecka, min månad, mitt liv. Han är helt enkelt den bästa för mig, och kommer alltid att vara

you're the wind beneath my wings

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja okej :) kul!!! har du något bra filmtips??

2011-09-01 @ 22:00:07
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0