götet was amazing!

hello!
vi kom fram till götet och liseberg vid halv fem, sen fram vid scenen och skaffa plats och köa i 3,5 timmar, sååå värt men den sista minuten va den längsta minuten i mitt liv. :') Känn ingen sorg för mig göteborg, kan inte säga annat är GRYMT! det är så jag säger det blev en av mina favvo håkis låtar. så underbart var det när han sjöng "du är de finaste jag vet" :'DD köpte en håkan väska me, kommer bild nån gång :F Köpte mig även ett par ridstövlar, äntligen! Ridbyxor, ridstrumpor, örhängen och underkläder vart de me :)) nu slutar jag skolan snart och funderar på att gå på mattestugan, och göra läxan men vi får se. Får se vart kvällen leder men jag skulle egentligen rida Fantast, men vi får se ska nog ut me longboarden :))
pösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0