hööööst

nu är det verkligen höst på redigt! har inte bloggat på några dar men har gjort massa skoj, ba skönt att slippa datorn lite :) På måndag kväll var jag med Edwin och Johan och fotade longboard åkning, Ollie va med en stund också :) de va redigt najs! På studiedagen va jag med Vici, Joel och Eric, vi brottades i typ zumo dräkter, det måste vart de roligaste jag gjort på länge :> sen vart de möte i stallet och markarbete på Dante, gick väl ganska bra :) Igår hade jag teori med 10 barn, duktiga barn som tog "vita hästen" märket :'D sen fick jag rida ut på merrie i bland höstlöven, va sjukt mysigt :) Idag har jag vart i Boda och ridit med Melinda, det börja ösregna så vi red inte så länge.. På söndag blir det troligen lektion för Jenny Lindh på Fantast, får se hur de går (a) ^^ Imörra ska jag nog hitte på något kul :))
Här är lite bilder på mina fina vänner på brädan :D

edwiiin :D foto: jag

Johaaan :D foto: jag

och en på mig :)) foto: edwin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0