TÅRTTÄVLING IMON!

Hello i stugan! Sitter och dunkar Sweat med Snoop dogg och David Guetta, YEY :D Har ridit på Fantast ute i Boda idag, de gick faktiskt bra, han är lit annorlunda än prince, kommer typ en långsida i paddocken på 4 språng O.o Men de var ändå riktigt kul, mys häst :) hade faktiskt velat gå på stadsfesten imörra :/ vill ju DANSA :D men iaf imörra är de stallet som gäller :) Upp vid sex för att cykla till stallet och ha morgonjour, men på nåt sätt är det magiskt att av uppe när ingen annan är de, världen är så vacker :') Sen blir de tårttävling vid tio, najs :) Ska även plugga en hel del eftersom jag inte gjort typ nåt i skolan -.- kan ju inte koncentrera mig :( men klassen är redigt najs faktiskt, tror de blir nåt av den ;) men nu ska jag nog ta tag i mitt liv och städa rummet mitt :)
puss

elvis at försjön! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0