with or whitout you

with or without you med U2 är dagens låt!
idag har jag vart i stallet och lunchfodrat hestar :) pluggat en hel del också, skönt! :) Städat lite men de är ju så jäkla tråkigt så jag hittade min dator istället (a) Jag hade velat ta mig ett redigt longboard åk men jag hann inte :( får bli imorn eller på tisdag :) nu har vi skickat in anmälan till ungdomsledarkursen i växjö! Grymt kul kommer det bli! dock väääldigt synd att jag missar håkan på grönan.. :(( men en chans som denna kommer bara en gång i livet :) så jag ska antagligen till göteborg den 16:e och se mmin håkis, asså sjuuuuukt :') Om en timme ska jag och mi familia dra upp till stallet och kvällsfodra hästarna, får se hur det går ^^ Imorgon slutar jag halv ett :D sen ska jag ut till boda med linnéa och rida Fantast, MYSIGT :D
puss på er,
saknar mitt öknehult till 100000000000!

hahah fin sits, svar: nej! fin hest, svar: JAA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0