woaahh

hellllooooo!
idag har det vart en asseg dag som jag helst bara vill ska sluta, orkar inte ta tag i mitt liv och göra klart all engelska och sen en till engelska läxa på de (y) usch.. har tänkt hela dagen att jag ska börja men jag HATAR min dator för jag är så jävla beroende!!! ska försöka sluta dega på facebook, för vafan har de för mening? ska facebook strejka snart! bara för att.. och jag ska bli nyttig, de funkar aldrig men HALLÅ SOFIA SKÄRP DIG!!!! sådär nu har jag skrivit av mig lite :) imorgon ska jag rida Fantast eller Lillen, får se ska nog fösöka fota dom så ni kan få se på gullpållarna :D och de regnar ju hela tiden så jag kan aldrig åka longboard :( vill de NUNUNU!! ska kanske göra de imorn, hoppas!
sommarbild för jag saknar sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0